.....

sorry att jag inte har bloggat på länge men har hafft fullt upp.

i fredags så sov jag hos vickan :D vi va på tjej kväll hos elin,

vi kolla på ''en prinsessas dagbok''den va bra senast jag

såg den va på sjukhuset när jag hade opererat

mig så de va ett tagsen. och när vi gick till

bussen vid 10 tiden och skulle åka hem (jag va så kissnödig)

och så börjar vickan prata som ett fyllo eller nått så

jag börja as garva och precis efter de kom en bil med

tonoringar som tuta åt oss och ni fattar inte hur rädd jag blev!!!

och i lördags så sov jag hos linnea :D vi kolla på american pie ;)

haha den va rolig men när hyrde den och så såg vi att
den gick på tv:en när vi kom hem och redan hade lånat den :P

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0