hemma nu!

Hahaha helt sjuk igår, först va jag hos olivia och sen
kom emil och clara och anna till stugan då gick jag och olivia
dit sen gick vi alla ner till tjörn och jag och emil hade tävling
vem som kunde ha i fötterna i längst (asso de va is kalt!!)
de va typ 12 grader KAALT! i vattnet. men det va ingen som
vann för vi upptäkte* att en RÅTTA kom rimandes mot oss
typ en meter ifrån (FY FAAN!) och den simma in i vassen sen
hörde men pappa ba ''den springer på båtten'' alla sprang
dit och kolla JA den sprang på båtten! och sen ser
vi en hugg orm kommer simande mot oss! :O
sen när den va typ 3 meter ifrån stranden så bara
flöt den där typ i 5min ASSO DE VA HELT SJUKT!
sen gick alla upp till stugan igen vi ville inte vara där
nere bara hände ju massor med äkliga saker jue!
sen börja jag och emil snycka på våran koja som jag och pappa
börja med för 3 år sen jag och emil kom faktiskt långt.
men vi ska fort sätta* nästa gång...
idag har jag bara solat och haft de skönt! :)

PUSS
HÄR KOMMER BILDERNA FRÅN HELA HELGEN

ASSO JAG TROR JAG BLIR HELT GALEN!!!!!!!!!!!!!!!....
DE GÅR INTE ATT LÄGGA UPP BILDERNAAAAAA!!!!
(har lagt ut några på fejan !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0